Cei de la Top Gear spun că noul Ford Focus RS va împărţi motorul 2.3 turbo cu Mustang. Propulsorul va avea patru cilindri în linie şi dezvoltă peste 325 CP.
Unitatea va fi supraalimentată şi va avea o cilindree de 2.3 litri. Cei de la Ford vor păstra configuraţia cu tracţiune faţă, deoarece clienţii nişei pe care vor să o atace nu doresc greutatea suplimentară adusă de un sistem de tracţiune integrală şi nu vor plăti în plus pentru aceasta. În plus, un eventual sistem de tracţiune integrală nu ar avea loc pe Focus RS în compania şasiului sport fără ca inginerii Ford să modifice semnificativ podeaua.
Pentru a compensa dispariţia motorului turbo cu cinci cilindri în linie provenit din gama Volvo, cei de la Ford pregătesc o surpriză din punct de vedere auditiv. Astfel, deşi noul motor va fi mai puternic decât predecesorul său, cei de la Ford ar putea echipa noul RS cu un sistem activ de anulare a zgomotelor şi de sinteză a sunetelor, tehnologie pe care o pregătesc şi pentru viitorul Mondeo. Practic, Focus RS ar putea avea un sistem audio special, care să-i confere motorului o tonalitate anume atunci când este auzit de la interior.
No comments:
Post a Comment