Printre cei 41 de retaileri care au primit cea mai înaltă distincţie Toyota "Ichiban" - Premiul European pentru Satisfacţia Consumatorului s-a numărat şi Toyota Focşani.
Toyota Focşani a fost recompensată pentru performanţele excepţionale obţinute în Satisfacţia Consumatorului, atât în zona de vânzări cât şi în cea de post-vânzări . Premiul a fost decernat Domnilor Gheorghe Bercuci şi Alin Bercuci, de către Didier Leroy, President & CEO al Toyota Motor Europe.
Aproximativ 2.600 de retaileri europeni au fost evaluaţi cu privire la rezultatele lor printr-o monitorizare continuă a performanţei , care este inclusă în standardele companiei. Pe baza unui set de criterii de selecţie, 41 de retaileri au primit distinctţa recunoaşterii la nivel european de către Toyota.
"Premiul Ichiban reprezintă recunoaşterea formală a performanţelor obţinute în practicarea filozofiei Toyota ,"Clientul pe primul loc" . Fiecare membru al echipei Toyota se angajează să obţină mereu cele mai bune performanţe, iar retailerii noştri se străduiesc să ofere clientului cea mai bună experienţă. Ne bazăm pe faptul că retailerii care au câştigat distincţia Ichiban vor constitui un exemplu de urmat în satisfacţia deplină a clientului!" a spus Didier Leroy în cadrul ceremoniei.
"Suntem deosebit de onoraţi de faptul că un partener al Toyota România a obţinut premiul Ichiban. Aceasta este confirmarea eforturilor întregii reţele Toyota, îndreptate spre obţinerea satisfacţiei depline a clienţilor noştri", a declarat Camelia Strete, Senior Customer Satisfaction Manager.
"Ichiban" este un cuvant japonez, împrumutat din sintagma "Okyakusama Ichiban" care înseamnă "Clientul pe primul loc". De la prima ceremonie a Premiilor Ichiban desfăşurată în 2006 şi până în prezent, performanţele retailerilor Toyota s-au îmbunătăţit cu 21% în vânzări şi 14% în servicii de post vânzare.
No comments:
Post a Comment